HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Wednesday, October 12, 2011

SAT JA MASA BERLALU....

SAT nya masa belaluuu....my son alredy 1yr1mth....n sikit masa lagi kami akan dok bersama sepeti sediakala..aku,suami n anak..lengkap rasanya..pengasuh dh dicari n dah dpt..insyaAllah dlm masa tedekat ni acem akan dok dgn pengasuh baru..syukran jazilan my sis nur haslina krn sudi menjaga acem dr lahir sampai skrg...waktu berat baru 1.8kg hingga skrg 7.5kg..dah semakin sihat n semakin nakal my lil'...dulu rasa takut,gentar,sedih suma bercampur baur bila mengenangkan anakku yg satu 2 dpt ka membesar mcm baby lain...mampukah dia setanding dgn baby lain yg sihat...takut bila kdg2 dia susah nak nafas..inhaler 2 la peneman ..takut dgn segala kemungkinan...smua ada dlm pala ni..mlm2 bila dia tido aku akan tgok dada dia bergerak ka dak..terjaga tgh2 mlm cepat ja tgn ni gagau rasa dada dia..teruknya aku....tp terpaksa mcm tu...aku takut dgn segala hal...hmmm...Alhamdulillahhh ya Rabb...Kau Maha Pelindung..Maha Mendengar Do'aku...Maha Penenang hati yg tgh gundah gulana....
ramai yg kata anak ini anak yg bijak...mmg bijak..paham segala kata2 org..pandai bezakan segala arahan dlm usianya yg tak cukup bulan 2...Terima Kasih Allah...

No comments:

Post a Comment