HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Monday, October 24, 2011

I STILL MISS THE GOOD OL' DAYS....HUHUHUUU

ni pic zaman brgelar mahasiswi di upsi...dr kiri leno(anak sorang rania),hasni(anak sorang qalif),hude(anak 2 laki xtau nama ppuan nama iris),zana(masih menyolo cinta putuih cinta putuihh huhu takda jodohhh..ada yang terbaik menanti dia rasanya..kuasa tuhan),yana(anak 3 suma xtau nama coz dh menyepi),aku(camni laaaa...) n izah(anak sorang nama hafiz aiman) n tukang snap poto ni si salwanis(anak sorang aadam)..ehhhhhh shu tetinggaiii hahahah shu(anak sorang alesya comin soon bln 11 ni)baguih2...suma hepi2 dgn family tersayang...masa yang jauh meninggalkan kita suma tp ikatan ukhuwwah sentiasa berkekalan di hati ni...harum subur sentiasa ...harum bau persahabatan yg terbina insyaAllah akan aku simpan
selamanya...


huhuuu...terasa cepatnya masa berlalu...rasa mcm aku ni masih dgn spek mata besaq,kain sekolah kale biru yg labuh konon style cuiiihhhhhh!!!!,kasut itam bertali putih,suar jins kaki besaq,beg silang,...zaman yg dah lama aku tinggalkan upanya.....cepatnya....rasa cam baru bis jawab soklan spm pastu meronggeng ngan kawan2 ke summit n tiba2 aku dah ada sorang anak lelaki yg sgt2 tomei...hmmm..al-wakt kassaif kata pepatah arab...waktu spt mata pedang kalo kita x potong dia,dia akan potong kita..hmm...seni balaghah yg sangat indah..mmg benar!!










zaman mudaku dipenuhi dgn belajar..belajar belajaq belajaq cemuih abih spm'99 sambung matriks stat jan 2000 sampai 3 2001..bln 5 2001 plak sambung p mangaji kat upsi stat mei 2001-mei 2005....kenangan yang indah zaman belajaq...dgn dpt suma geng2 sekepala mmg terbaekkkk...gua takkan lupakn lu org la geng..suma dah beranak pinak..bahagia dgn family masing2..hmmm..masa emas yang berlalu meninggalkan sejuta memori yang indah........
















No comments:

Post a Comment