HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Wednesday, September 28, 2011

benarkah dlm dunia ni ada keredhaan dlm cinta...??peristiwa yg berlaku arini begitu menyentuh ati aku yg kecik ni...sgt tersentuhhhh....bukan tersentuh sampai nak menangis sedu sedan tp trsentuh & rasa ohhhhhhhhhhhhhhhh ada nu jd lagu tu kat sini..hmmm..terpikiaq la gak kat kepala otak aku yg serabai ni apa jeniskah wanita itu sanggup bermadu kasih...jenis yg sanggup betoi2 ka atau sanggup dlm keterpaksaan atau sanggup hingga mencecah hendak capai keredhaan Illahi............ada ka lg cinta mcm 2 la ni???????kalau aku d tempat wanita itu...maaf...aku x mampu untuk duduk di bawah payung mas apatah lagi merasa pegang payung 2..aku bukan wanita itu..kalau jd begitu maka bergegarlah arasy -Nya lagi..terpaksa aku jd begitu......kalau aku di tempat wanita itu....aku x sanggup wahai Allah...jgn la aku diuji seperti itu...ujilah aku dgn perkara yg mampu aku tanggung dan telan sendiri bukan ujian semacam tu....aku bukan orangnya..ya Allah ampunkan aku kerana berbicara spt ni.....hmmmm...
apa yg ada ya dlm hati wanita 2??trtanya2 aku...mgkin ni rahsia antara Allah dgn hambaNya..keredhaan dlm cinta kah???atau cinta dlm keredhaan???

mcm mana pulak dgn lelaki tu yg sanggup bahagikan kasih mencari cinta yg baru???huhuhuuu..sanggupkan sang lelaki sebegitu...kalau aku jd lelaki x sanggup aku mencari cinta yg ke dua..cukuplah setiaku sampai ke mati..tp itu kata2 krn aku wanita..mcm mana kata2 kalau aku ni sorang lelaki..berbeza......hmmmmm...tp yg pasti setiaku sampai ke mati..moga Allah memelihara kata2ku ini dan simpan sbg perjalanan takdirku...insyaAllah....!

No comments:

Post a Comment