HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Sunday, April 10, 2011

OWH..DH 5 TAHUN KITA KENAI MY HUBBY...

arini genap 5 taun perkenalan gue n my ensem my beloved hubby encik zainal yg sentiasa tough bergaya penuh style walaupun perut agak sedikit maju ke depan..hehehe..mmm..kalo nak diimbas 1st tyme perkenalan aku ngan dia ni melalui msg jeww..x hot lgsung kan hahaha tp perkenalan melalui msg 2 la yg merantai2 aku ngan cinta lama2 dan rantai itu pon menjadi pjg lalu disambung dgn ikatan rantai pertunangan dan sambung g ngan rantai pernikahan yg soh..hahah banyaknya rantai ayat x bley blah langsung..mmm dlm perkenalan ni besa la ada angin ribut topan ribut greg tsunami ayaq bah suma melanda..ada masa gerhana..ada masa kemarau suma kami rasa..tp Alhamdulillah..perhubungan tetap direstui n sampai skrg sentiasa aman bahagia sentosa dilimpahi rahmat kasih syg Allah..n sampai skrg ada ribut topan tsunami yg sentiasa menguji kasih sayang gue tp suma 2 berjaya ditangkis dgn penuh macho n bergaya..segala puji untuk-Nya yg sentiasa menyayangi perhubungan kami...semoga cinta kami teruih bahagia seperti cinta mak ngan ayah kami yg sentiasa ikhlas membawa cinta sebesaq plenet2 n seluas angkasa hingga ke tua hingga ke mati...insyaAllah........i luv u my hubby..syukran jazilan kerana menerima aku apa adanya..terima kasih kerana tak marah aku walau slalu bgun lambat ngan rambut mengerbang cam singa..tima kasih kerana terima perangaiku yg agak kasaq ni..tima kasih kerana sudi dengaq soraku menyanyi melolong2 dlm umah lagu2 rock yg aku suka..tima kasih kerana kdg2 sudi kemas dapoq simpan periok belanga coz aku ni mmg malas bab2 dapoq huh..tima kasih ada tepi aku waktu sakit demamku..tima kasih sbb jagaku kat spital masa aku tengah 50-50 saat nyawa mcm nak diambil waktu lahirkan anak kita..tima kasih ulang alik dr penang ke spital ipoh hampir 2 bln tiap2 minggu anta kat gue sup ikan haruan saat takdak sapa kat sisiku..tima kasih menenangkanku saat jiwa kacau bilau pikiqkan keadaan kazem yg kritikal dlm peti dulu..tima kasih beli umah yg cantik gila kat bandar tasik mutiara..tima kasih tolong cabut cekenit kat kakiku..akit2..terima kasih segala2nya..banyak tima kasih tp x dan nak cita..syukran jazilan ya habibi jazakallahu khairon kathiro.....

No comments:

Post a Comment