HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Friday, April 1, 2011

my an-najmi my soul my only 1 my heart...


ni pic aku n my hero my son my only 1 my soul an-najmi...d singapore jln2 wif my ensem my bodigad my fren my only 1 my heart hubbyku tercenta..blakang ada my peberet bird namanya pink flamingo?y pink?i dun no coz kalenya wane oren plus wite..huhu..kejadian Tuhan apapun namanya dia antara makhluk Allah yg gue suke bangett..nak ja tgkap balik umah 2, 3 eko tp katanya kalu bela menatang ni mergastua saman..hewan lindungan kabonyee..n olso bangau putih..dulu aku teringin bela menatang ni tp katenya kena saman gak..mmm..pe kes jnji jaga bg mkn cukup dah la..nak saman2 plak..trus hajat terbantut n smpai skrg masih ada hajatku nak pegang n bela menatang ni..coz aku pon tatau y aku suka kat benatang ni?tgok leher diorang yg panjang2 n kaki yg pjg2 gua rasa chanteeekk sgt...masa ni coca(cuaca...hehe)gelap nak ujan ..2 muka len mcm skit takuit brummmmmm kata mai ujan jenoh gua nak smbaq al kazem merempit pakai kaki..huhu mujuq ujan rentek2 ajeww..


sj aku n hubby luangkan masa berharga ngan kazem my luv..dia sengsara dok dlm peti 2 bln tiap2 ari doc cucuk amik darah...huhhh aku kalu teringat pasal hal 2 senang jeww ayer mata ni mengalir laju mcm air hujan yg turun mencurah2 di musim tengkujuh..x dpt nak bayangkan n aku rasa separuh jiwaku pegi bila tgok dia sengsara lagu 2...takpa kazem ummi sentiasa ada kat kazem..sbb 2 aku sanggop dok spital 2 bulan..ngan pantangnya ke mana,dah x igt dh aku ni wanita yg dlm pantang..pakai redah ja...demimu kazem ummi dh tak igt apa2 dah..sakit kena bedah ummi anggap sakit mcm kena gigit kuman ja tak rasa apa pun berbanding ngan sakit yg kazem rasa..kesiann anak ummi...mlm2 spital pasang ekon sejuknya yaAllah ummi menggigil bawah selimut..makin menyucuk2 rasa tempat bedah ummi tp ummi legakan sakit 2 ngan p tgok kazem yg aman sejahtera tido berbungkuskan pampers ja dlm peti..mata tertutup dgn dihiasi wayar2 berselirat kiri kanan..perut ada wayar tgn ada..mulut pun ada..aduhaii anak ummi..terus lupas segala sakit yg ummi rasa sbb sakit kazem tak setanding sakit ummi..tubuh kecil itu apala yg dia tahu...sakit...ummi tau..ummi dpt rasa tp kazem taktau nak ckp kan...ummi dok tepi kazem..sampai nurse ckp akak taknak tido ke dh pukul 2 pagi ni...ummi senyum ja..anak ummi lebih perlukan ummi...mana mungkin ummi tinggalkan kazem..rasa ngantuk baru ummi gagahkan diri p titon tp titon pun titon2 ayam coz hati ummi trtinggal kat kazem dalam peti tu....mmmmm

No comments:

Post a Comment