HADIAH ..

HADIAH ..
INI HADIAH DARI ALLAH...PENUH KEBERKATAN

Monday, April 16, 2012

JANGAN BACA KALAU TAK SUKA WOKEYYY..!

KUCIN INI MEWAKILI SAYA..BACA KAT BAWAH NI WAHAI MANUSIA

Salam kepada semua pembaca2 blog saya, pesanan untuk kamu semua pembaca blog saya... jika anda tidak suka membaca blog saya jgn membaca blog saya ini..saya tidak paksa anda membaca blog saya dan saya tidak jemput pun anda untuk membaca blog saya...blog saya adalah catatan hidup saya untuk anak cucu insyaAllah dan kawan2 rapat saya yg memahami erti perjalanan hidup saya selama ini..... bukan untuk bercerita semua kepada anda di luar sana kehidupan saya...jika anda yg saya tidak kenal dan yg saya kenal mungkin tp menyampah sebenarnya dgn catatan saya, jgn ya sesekali membaca..deletekan terus link blog saya ini..saya tidak menulis untuk anda sukakan saya atau enjoy membaca catatan ini..saya menulis berdasarkan apa yg saya rasa ketika itu dan saya akan menaip dengan jiwa saya..catatan kali ni berbunyi agak kasar tp saya berhak menyatakan kerana ini adalah blog saya..sama spt anda yg punya jiwa yg saya takkan nafikan hak anda semua...anda nak menulis anda tulislah...itu hak anda..tp ini adalah hak saya..peringatan lagi sekali..jika anda tidak suka...jgn membaca..simple likes abc..heh!!(aku senyum sinis)..wekkkk padan muka! JGN BACA ...TQ ALLAH BERI AKU IDEA INI..






No comments:

Post a Comment